باشگاه ورزشی زاکی مشهد (ویژه بانوان)

آشنایی با سی ایکس ورکس -CXWORX (باشگاه زاکی مشهد)

این ورزش قدرتی برای تناسب اندامی چون شکم و پهلو و ران بسیار موثر است در ادامه با نحوه ی آن بیشتر آشنا می شویم

نمونه یک برنامه اولیه در کلاس  CXWORX

1.     گرم کردن اولیه

شما را ماهیچه های شکمی و ناحیه آن آشنا می کند و به شما یاد می دهد که چگونه آنها را درگیر کنید.

2.     توان و استقامت شکمی 1

چالش ایجاد شده بر روی ماهیچه های شکمی پایینی و بالایی را افزایش می دهد و شروع به درگیر کردن ماهیچه های رابط پایین تنه و بالا تنه می کند.

3.     استقامت ایستایی 1

ماهیچه های باسن، شکم و رابط پایین تنه و بالاتنه در حالت ایستادن را تقویت می کند و میزان آگاهی شما از نحوه فعالیت این ماهیچه ها در فعالیت های روزمره را بهبود می بخشد.

4.     استقامت ایستایی 2

تکیه شما بر ماهیچه های باسن و کشاله ران را از طریق اسکات و حرکات پالسی ناحیه باسن افزایش می دهد.

5.     توان و استقامت شکمی 2

ماهیچه های پهلو و زیر بغل و سینه را طی سه الگوی حرکتی تمرین می دهد- چرخش درازکش، تعادل در تمرینات ماهیچه های پهلو و تمرینات کوه نوردی در یک موقعیت تخت. این برنامه ورزشی یک برنامه ورزشی ویژه و سخت است.

6.     توان و استقامت شکمی 3

تمرکز شما را بر روی ماهیچه های پشت و کمر متمرکز می کند تا فرم کلی بالا تنه خود را بهبود بخشید.

 

این متن در حال تکمیل می باشد و اطلاعات بیشتری در این باره در اختیار شما قرار می گیرد

باشگاه ورزشی زاکی مشهد اخیرا کلاسهای CXWORX را شروع کرده که مورد استقبال و توجه خانمها ی عزیز قرار گرفته است.