باشگاه ورزشی زاکی مشهد (ویژه بانوان)

راز داشتن شکم شش تیکه

عضلات عالی شکم در راستای پیروی از یک رژیم غذایی ایده ال و کم چرب و انجام تمرینات هوازی مستمر بدست می اید

اگر قصد دارید عضلات  شش تکه شکم را نمایان سازید پس به تمرین دادن این عضلات توجه خاصی مبذول دارید به قول ضرب المثل قدیمی که می گوید شما ان چیزی هستید که میخورید مصداق این ضرب المثل بیشتر از همه به محدوده شکم ربط دارد چربی به عضله مبدل نمیشود بنابراین به ان غذایی که وارد بدنتان میکنید دقت کامل کنید.

سیب زمینی سرخ شده داخل روغن و شیرینی جات باعث می شوند که کالری بیشتر از مورد نیاز بدن وارد بدن شود و این کالری راهی جز ذخیره شدن در اطراف شکم نخواهد داشت و این میشود که فرد مثل یک بالن به نظر می رسد تنها راه صرف نظر کردن از یک چنین وضعیتی نخوردن و نه گفتن به ورود این غذاها به داخل بدن و انجام تمرینات ایروبیک یا هوازی بصورت ۴جلسه در هفته و هر بار به مدت حداقل ۲۰ دقیقه برای مصرف و سوزاندن کالری مازاد بدن می باشد

عضلات شکم را در هفته ۳ بار و با سه حرکت متفاوت و ۳ ست تمرینی برای هر کدام از حرکات تمرین کنید

حرکاتی مثل کرانچ ,  درازو نشست , و تمرینات زیرشکم به قسمت بالا وسط و پایین فشار وارد می سازد و نکته ای که حتما در موقع انجام حرکات شکم می بایست به ان توجه کنید احساس سوزش و درد در این عضلات می باشد حتما این عضلات را طوری تمرین کنید که احساس و سوزش را درانها حس کنید.