باشگاه ورزشی زاکی مشهد (ویژه بانوان)

میخواهم چاق شوم !!!!!!!!

به همان میزان که بسیاری خانمها به دنبال لاغری هستند خانمهای زیادی هم از اینکه لاغر هستند ناراضی بوده و به دنبال چاق تر شدن هستند که بهتر است مطلب زیر را مطالعه نمایند

1- آجیل و دانه‌ها را به عنوان میان‌وعده‌های مفید در طول روز مصرف نمایند، چرا که آجیل‌ها علاوه بر تأمین انرژی دارای چربی امگا- 3 و فیبر می‌باشند.

2- برای افزایش توده عضلانی و عدم تجمع چربی در بدن، می‌توانند همراه رژیم غذایی مناسب ورزش را نیز در برنامه روزانه خود وارد نمایند.

3- تنوع (یعنی از گروه‌های غذایی مختلف استفاده کنید) و تعادل (به مقدار کافی از هر گروه غذایی استفاده کنید) را در برنامه غذایی خود رعایت کنند.

4- از کره بادام زمینی در مقادیر متعادل در وعده صبحانه استفاده نمایند، علاوه بر این در صورت عدم ابتلا به آلرژی از خود بادام زمینی نیز می‌توانند، استفاده نمایند.

5- میوه‌های خشک می‌توانند انتخاب مناسبی برای میان‌وعده‌ها به ویژه برای افراد شاغل در نظر گرفته شوند.

6- تخم‌مرغ را در حد متعادل مصرف نمایند، زیرا تخم‌مرغ مقالات مخصوص لاغرها - پروتئینی و مفیدی می‌باشد، لذا استفاده از آن در پخت غذاها و یا در وعده صبحانه برای افراد لاغر می‌تواند مفید واقع گردد.

7- وعده‌های غذایی کوچک و مکرر در طول روز داشته باشند چرا که این روش در افراد کم‌اشتها می‌تواند در افزایش دریافت غذایی موثر واقع گردد.

8- پیاده‌روی‌های کوتاه‌مدت در هوای آزاد را قبل از وعده‌های غذایی اصلی برای افزایش اشتها در برنامه روزانه خود در نظر بگیرند.

9- شیر را با مغزها و مقادیر متعادل عسل و جوانه گندم مخلوط نمایند، این روش می‌تواند منجر به افزایش دریافت انرژی در افراد لاغر گردد.

 

باشگاه زاکی ورزشهای ویژه چاق شدن را در کنار رژیم چاقی به ورزشکاران عزیز ارائه داده و در مدت کوتاهی می توانند به ورزن ایده آل خود نزدیک شوند بدون اینکه صدمه ای بر بدن خود وارد کنند و از داشتن تناسب اندام خود لذت ببرند.